godmorgon alla !

Vaknade en aning tidigt i morse vet inte vad det berodde på för
jag gick och la mig väldigt sent igår. I går var det hemma / mys kväll
med familyyy godis och cokladpudding mums säger jag bara.
Som jag skrev i går så rensade jag lite kläder a det var ju en hel del
som slängdes bort både för smått och kläder som jag visste att jag aldrig skulleha på mig igen.
 Idag blir det fotbollsträning i katrineberg tycker att det är roligt
att träna, fotboll är verkligen något som jag tänker satsa på.
 I dag är det också första advent och julskyltning i stan väldigt mysigt är då min åsikt
 det är bara det att jag vet inte om jag kommer hinna gå på julskyltningen eftersom jag har träning 
och sen ska man duscha och allt så till slut känner man sig väldigt trött..
Men jag vet att jag  måste köpa julklappar och sånt innan det blir jul även fast det är 4 veckor
kvar. Men jag ska jag få tag i fina och bra saker innan det tar slut så jag får helt enkelt se hur jag gör.
Sen så skulle jag ju tittat på new moon i helgen den verkar otroligt bra mycket bättre
en ettan men nästan alla som har sett den tycker ettan är bättre och jag vill inte bli besviken.
Jag vet att bilderna jag har laddat upp här hitills inte varit i så bra kvalitet men det beror
på att dom är tagna med min kära dator så dom blir inte så kanon men det kommer det bli
ändringar på sedan när jag får min kamera, jag kommer bli så himla glad älskar att ta kort
på allt möjligt faktiskt och det kommer bli många kort nu när det närmar sig jul det lovar jag.
Annars har jag inte gjort något vettigt denna gråa morgon har inte en ätit frukost bara legat i
min sängen med datorn men jag är ingen data nörd. Sen något annat jag har märkt är att man
tröttnar väldigt fort på sin design här på bloggen jag har börjat tröttna på andras designer haha
vet inte varför men så är det det dröjer väl knappast långt tills jag kommer tröttna på min egna också.


Ha en fin dag puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0