nu är jaag uppe

godmorgon på er jag är trött ska bara dricka min juice också så kanske jag blir piggare får vi hoppas på sen ska jag borsta mina tänder och så. Jag hade flätor i natt så jag hoppas på helt vågigt hår för det var blött i går med och då brukar det bli vågigt. Senare ska jag plocka iordning på mitt rum det är lite stökigt sen måste jag nog damsuga snabbt också. Vet inte när jag ska träffa cornelia än men det blir inte förän senare antar jag :). Igår köpte vi en tunn madrass till min säng som skulle vara kvalster skydd eftersom jag är så allergisk så den var as skön skulle somna nu direkt om jag fick. Men nu har jag inget mer att skriva puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0