christmas time !

hej alla ingen bra uppdatreing idag så jag skriver nu. Om ni
vill veta vad jag har haft för mig så har jag pluggat inför provet
i morgon kan det nu hoppas jag det är skönt. Vi fick reda på tyska
provet idag med det gick bra. Annars i skolan körde vi massa tävlingar
inte speciellt kul sedan kollade vi film i aulan som jag skrev igår. Senare
vid typ fyra idag var jag och pappi och letade upp en gran som vi kom hem
med det var väldigt jobbigt för den hade ass tjock stam så pappa stod och
huggde den jätte länge med en yxa men tillslut så. Nu är den inne och har fått
vatten och sockerbitar och pappa håller just nu på att sätta i belysningen. Det
orkar jag inte vara med på. Kommer lägga in bilder sedan på granen och när den
kläs. Ha de / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0