grym dag!

Förlåt för noll uppdatering tänkte slängt in ett inlägg imorse men det hade ju vart på två rader så det hade inte varit någon idé.

Jag och mami hämtade cornelia halv elva sen åkte vi till ugglarp och va i min mosters stuga.
Jag och cornelia stack ner till stranden och badade och sen låg jag typ och sov i gräset på min handuk.
Sen gick vi tillbaka till stugan och åt mat as gott potatis med kyckling i parmaskincka. Sen gick vi vidare
till minigolf banan och spela lite gissa vem som vann ? cornelia såklart , det var faktiskt första gången jag
spelade mini golf. Sen spelade vi lite fotboll och sen gick vi ner och badade igen. Har inga bilder för jag
tänkte inte på att ta med min kamera och det gjorde inte cornelia heller så ni får stå ut med det.
Nu väntar kvällsmaten och sen hoppar jag in i duschen och så blir det en lugn kväll i kväll. HAVE IT GREAT

Kommentarer
Postat av: Yiyi [Foto & Design]

Sv: Tack :)

2010-07-09 @ 20:58:36
URL: http://designflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0