waterwater

hej fick inte skrivit något alls i går det var mycket dåligt jag hann inte riktigt först var jag i stan med dannie och sen cyklade jag hem vid halv två kom hem åt lite och så och fixade med min låt och sen kom linnea och fanny och så fikade vi här sen gick vi tillsammans hem till fanny för vi skulle passa hennes bror. Sen på kvällen och på eftermiddagen blev det bilder massor av bilder. Sen på kvällen såg vi på 2012 med fannys mamma den var riktigt bra men inte bättre en avatar. Sen vaknade jag upp hos fanny vid halvtio typ så åt vi och sen gjorde jag mig iordning och cyklade hem ska strax hoppa in i duschen för vi ska till mina kusiner i eftermiddag för dom fyller år eller deras pappa och sen ska jag fixa
mat. Så här får ni några bilder som jag tog igår.



Kommentarer
Postat av: cornelia

skitcoola!

2010-01-17 @ 18:02:18
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0