soft dag som fan :D

hej alla ursäkta min rubrik skrev precis detta men sen raderades allt så typisk fan vad sur jag blir.
Ialf fall orkar inte berätta igen men fanny hade en skattjakt för mig idag så jag skulle leta upp
min andra grej som jag har fått av henne men jag kan dock inte lägga upp ngn bild för LINNEA
ska få samma grej och hon får inte se en ;9 sen åkte vi pulka en stund och det var roligast på vägen hem
när jag flabba sönder mig fanny var himla rolig så drog hon mig på skotern hem också men jag fick dra henne
med. Har tyvärr inte ngn mer tid att skriva ska gå och göra mat till mig varma mackor är fett sugen på det så är det as goda bröd som mamma köpte härom dan dom var väldigt goda faktiskt så det blir perfekt kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0