slöseri?

Nu ligger jag i min säng och degar det ända jag har gjort hitils är att jag har fått i mig frukost det finns inget kul på datorn heller men jag orkar inte gå upp och göra mig iordning det känns lite som jag ligger här och slösar bort min dag haha men så är det ju jag har ju inte gjort något vettigt än plus att jag vet inte heller vad jag ska göra idag så jag får ordna upp det. Pratade med linnea nyss i telefon bara vi pratde om en grej. Jag har aldrig saknat något såhär mycket i hela mitt liv jag saknar thailand så jag vet inte vad jag ska ta väg jag känner lukten å allt det känns som jag var där igår eller något det känns som jag kan nudda det jag dör gråter snart haha hur kan jag sakna det så mycket, jag saknar sommaren med men absolut inte lika mycket !!!. Anonym det är inte så svårt och vet vem du är haha det vet jag redan och varför ska du bry dig hah ? det spelar väl ingen roll när du behöver inte veta något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0