ska välja kläder...

ALL OUT OF LOVE - westlife
lyssnar på den låten nu den är sjukt fin. Åt också pannkakor pettssons pannnkakaor ska erkänna en grej att jag gillar nästan inte pannkakor tills en dg när mamma dök upp med några som hette pettssons och det är nöstan dom ända jag äter dom är fett goda men jag äter ju såklart mammas också men annars så nej och så ska man ju ha bobs jordgubbs sylt utan bitar till då blir det toppen. Nu ska jag alldeles strax vända mig om för där är min gaderob så ska jag välja kläder för morgondagen sen ska jag nog sätta på tv:n tror jag om det finns något att kolla på isåfall har jag tur. Ni får ju gärna kommentera vad ni tycker cornelia gjorde om bloggen åt mig jag gjorde dom grejerna åt sidan sa hur allt skulle vara sen satte hon in de åt mig det blev super den finaste jag haft om jag får säga det själv så himla gladi.
MARK & SSUP ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0