segt x ja kanske 50000000 ?

hej på er sitter och myser på mitt rum och tänker lite åt precis upp min clementin den var faktiskt as god det är inte säsong för dom nu egentligen. Jag pratde med fanny innan men nu funkar det längre nu kan jag inte ringa till hon längre och hon kan inte ringa till mig hos mig står det misc error och hos henne står det conection lost ah damp sur jag blir för jag behövde visa henne grej. Sedan sitter jag också och funderar på att det är hög TID för mig att sluta bita på min jävla naglar och göra iordning dom för det är alltid så att när dom växt ut och e bra och så så jag kan fixa dom så bara biter jag av dom så surt.
aja här får ni en dålig mongobild den är tagen med datornskamera så den suger ;)

Kommentarer
Postat av: cornelia

tack! :]] alltid lika söt och du är fan inget mongo! ♥

2010-01-11 @ 21:24:18
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0