SEG LISA ÄR

jag har inte skrivit nu på nån dag det är min mages fel allt i hop den har sugit ur mig all kraft på riktigt jag tycker allt är allmänt tråkigt bara så det är därför kom till skolan idag mådde fruktansvärt illa när jag kom till skolan och sen spydde jag så jag ttog mig hemmåt men efter jag spydde så blev allt bra och jag har inte haft ont i magen efter det och det är jag väldigt lycklig för det jag tror jag fick ont i magen i måndags natt och det har vart lång tid det kommer och går så att säga ena stunden är man hungrig sen tappar man matlusten när man ska äta aja ni fattar jobbigt har jag haft det men ska inte besvära er med de mer. Vid fem tiden handlade jag lite mat med pappa och så köpte godiis massor med godis nu sitter jag framför datorn skaffade facebook idag med det är jumånga som ville att jag skulle skaffa de så det blev så men nu tittar jag på film CAMP ROCK väldigt bar film , hörs!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: tacktack :) använder inte bloglovin, men gillar du min blogg så varsågod och lägg till :)

2010-01-23 @ 13:24:15
URL: http://chaitjej.blogg.se/
Postat av: O T H I L I A

tack så mycket!! :-)

jag följer dom bloggarna jag vill och så, men du får jätte gärna följa min. KRAM

2010-01-24 @ 13:29:58
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0