s0 & film

sitter på so:n nu vi ser på en film om några som håller på att bestiga mounteverrest den är inte så jätte bra så jag skriver idag har inte jag riktigt bestämmt vad jag ska göra lina frågade ju men jag kanske ska till stan och köpa min tröja men först och främst ska fanny kolla på mina cheap monday tights.
Efter so:n nu så är det mat men äcklig bajs soppa laxsoppa soppan i skolan är god i bland typ när det
är taco soppa men det är det ju inte så jag får väl äta när jag kommer hem tjugoöver två eller äta några
ostfrallor i skolan. hörs!

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: åh taack så jätte mycket! vad roligt att du uppskattar dom :)

jätte fin blogg du har också :) ska vi lägga till varnadra via bloglovin? kram på dig sötis!

2010-01-15 @ 16:46:01
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0