ngn andledning nej .

Hej pratar med ida på skype just nu innan pratade jag en liten stund med cornelia och linnea med men orkade inte för ida skulle säga en grej så hållde dom på och smällde i tangentbordet så jag hörde inte vad ida sa men jag kanske ska ta och ringa dom igen vi får se. Nu har jag ialf ordnat upp hur det skulle bli imorgon jag ringde daniella och så så pratade vi om det linnea skulle vara med också det kommer bli väldigt roligt känner jag för det var längesen jag var där. Som jag sa innan att jag trodde att jag bara skulle vila senare idag och kolla på tv och sånt det stämmde också haha sen jag kom hem från id a har jag kollat på riverside suttit vid datorn och tatt det lugnt men det var bara bra nu är jag fortfarande lite trött så ursäkta mitt humör om jag låter lite tyken. kiss
//lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0