min lista

tänkte göra en jag vill ha lista åh det e typ sjukt!

*
jag vill ha pengar så jävla mycket

* jag vill ha mina kläder ifrån h&m som kommer om långtid

* jag behöver sommar

*
jag vill sälja mina tights ingen vill ha dom det e fina dyra tights dessutom

* jag vill köpa min as fina tröja men ni vet ju ordet pank som suger som skit

* jag vill börja sälja tidningar eller något så jag kan tjäna pengar jag vill vara lika rik
som fröken cornelia som kan köpa ett hus när hon går på stan fy för henne

* jag vill tillbaka till thailand , saknar det mer än något annat

fyfan detta var nog säkert inte allt jag dör rip


Kommentarer
Postat av: cornelia

hahahhaha, du kan få bo i miitt hus? (a)<3

2010-01-13 @ 21:10:51
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0