MAGEN ,, 15:03

Idag kom jag hem vid kvart över två ungefär och hade ont i magen dte har jag haft hela dan
Har bara haft det sen fyra i natt men om det inte blir bättre måste jag åka till doktorn och kolla upp
detta.
Nu har jag pluggat den här stunden hade typ fel på 3 stycken när mamma förhörde mig men jag kollade
igenom dom igen så jag tror jag kan ska nog ialf plugga lite mer sen när jag kommer hem ifrån fotbollen för
då kan nog mamma förhöra mig igen nu kan hon inte det för det e typ någon elektriker här som grejar med våran
trasiga torktummlare.

Nu ska jag ta lite mer vindruver för när jag åt det så blev det bättre så jag kanske behöver mat trots allt.
Jag hoppas ialf min magvärk försvinner någon gång ikväll för jag vill verkligen kunna sova i natt.
pussilussi

Kommentarer
Postat av: nelly

sv: ska lägga till dig nu :) har du lagt till mig? kramkram!

2010-01-19 @ 18:55:01
URL: http://justmenelly
Postat av: Photographs by Natalia

sv: Tackar :}

Sure. Lägg till mig du ;}

2010-01-19 @ 21:00:22
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0