let's cook ?

Hej har inte bloggat inan idag så det får bli nu. Åkte bil hem från skolan idag som alla andra dagar för det är så halt ute skolan var bra bara att det var äcklig soppa till lunch och den var inte god att doppa med så jag åt inte alls mycket. Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och väntade på att fanny skulle ringa , men det gjorde hon ej så då ringde jag henne klockan halv fyra och så kom hon. Vi tog massor av kort sen prata vi på skype lite och sen satte vi igång med maten som blev klar halv nio typ nu väntar vi på glass och ser på let's dance vi har ju missat lite men men så kan det gå. PUSS
så här blev resultatate och det var as  gott realy så tacak oss

Kommentarer
Postat av: Rita ♥

Ser gott ut! Gud va fin blogg du har :D<3

2010-01-30 @ 21:30:19
URL: http://ritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0