kom precis hem nu från skolan

hej jag sitter just nu och lysnar på musik med mina nya hörlurar som jag fick av fanny dom är as bra verkligen. Skolan idag var bra rolig inte jobbig åkte bil med linneas pappa idag igen det var lite strul han stod och väntade på hos då så kom linnea och inte jag för jag var och skojade me elina jag tog hennes nyckel och gämmde den i min jacka och sen tog hon min jacka och då fick jag ju berätta att ntcklen låg i jackan och så skakade vi den upp och ner men ingen nyckel kom och jag fick panik för det var ju typ mitt fel.
Men så gick vi runt och letade på marken flera gånger så kom linneas pappa ut och frågade vad vi höll på med för han hade brottom för han skulle på träning och elina var tvungen att komma in i skåpet för att ta sina grejer annars kom hon inte hem. Men tillslut kännde linnea i min ena ficka så var den där och allt löste sig men jag fattar fortfarande inte hur den hamna där xd ?

skriver nog senare efter min träning kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0