kom hem för en stund sedan

hej hemma nu har varit på fotbolls träning innan idag det var inte så kul idag jag var väl trött inte riktigt med eller hur man ska säga men fotbollen hållde på från halv två till tre och jag kom hem vid halv fyra och då fick jag stressa för vi skulle vara hemma hos mormor å morfar klockan fyra så jag hade en halvtimma på mig och jag duschade och sminkade mig och allt och tro det eller ej men vi var där fem över fyra duktigt. Det var jätte god mat något speciellt kött och klyftpotatis med sås sen glass och hallon det satt super. Fast från början ville jag inte med men min mormor och morfar är hur gosiga som helst och as snälla verkligen så jag hängde med. Imorgon börjar det fucking helvetet som jag säger det suger hårt jag vill verkligen inte till skolan och det vill nog ingen över huvudtaget man är så van nu att få sova ut och nu måste man gå upp jätte tidigt. Jo jag städade ju igår som jag sa tror inte att ni bryr er men ialf jag dammsög hela rummet efter linnea och cornelia hade vart här för alla täcken dammade ju som fan sen spillde vi cocacola isängen igår så jag fick bädda rent också så nu är mitt rum tipptopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0