kalas för farbror

kom hem nu precis från kalaset farbror fyllde 43 det var mycket trevligt och så var söta felicia där me hon är bara ett snart hon är så himla söt som socker så jag var med henne och mina kusiner det var ialf jätte god mat där pastasallad med kyckling och massa goda grejer i så det åt jag mycket av och ifall ni vill veta så är mina kusiner 9 och 13 kan ju inte säga att dom är världsroliga direkt. Nu ska jag plocka iordning bland mina underkläder och ibland mina pyjamasar och sen ska jag snart äta kvällsmat tror jag bara något lätt typ pannkakor eller något i den stilen.

Imorgon är det skola igen och det är väl inte så farligt egentligen ialf inte när man börjar
komma in i ALLT och sen är det ju jätte kul att träffa prata osv med alla som man kanske inte
alltid hinner träffa varje helg. Nu ska jag påbörja med mina pyjamasar så vi hörs kanske en gång till lite
senare eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: cornelia

sv: japp, vi får se men har nog kvar den bara att jag inte skriver...

kanske ändrar mig snart! ♥

2010-01-17 @ 19:06:52
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0