jag skriver när jag bör plugga ;(

hej jag skriver lite nu jag satt och pluggade nu lite för en stund sen men det förstörde min fuckade mamma
hon är störd på riktigt så dte skiter vi i jag har låst in mig på mitt rum skönt och har hög musik för att irritera henne
riktigt mycket hoppas hon störs av det jag har även bestämmt att jag ska inte säga ett ända ljud till henne på några
dar ialf. Nu tar vi något annat skolan var som sega råttor måndagar är väl inte så jobbiga men den sämsta dagen i veckan ialf och så går vi till 3. När jag kom hem så glömmde jag min dator i cornelias bil sprang efter bilen och vinka men dom såg mig inte så när jag var hemma ringde jag henne ochg bad henne gå halv biten så jag kunde hämta datorn. Men en sak som är tur är att engelska läxan är inte mega svår så jag får ta det om en liten stund och lite mer i morgon för den är tills på torsdag men på onsdag ska jag förhoppningsvis till stan för dte blev inte idag för jag skulle ju plugga men kärringen sabba allt aja pussii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0