jag har inga premunater

detta suger jag har inga premunater på min blogg det suger hårt så tråkig kan den väl ändå inte vara så sur jag blir. Ialf jag skulle ju köpt tröjan men det blev inte så det blev krångel så jag ska förhoppningsvis fixa det i morgon om det blir så bar i sånnafall ska jag dit till stan med danniepyttipannie och vi kanske käkar där också får prata lite mer med henne ah jag vill bara ha mer premunater dett känns som jag tappar lusten att skriva för att det känns som att det inte är någon mening när ingen läser lixsom.

Ikväll ska jag bara vara hemma med familjen det blir mys och jag ska äta godis för det är jag fett
sugen på kan ni tro. Men i morgon blir det bra då ska man till fanny och det blir nog as kul för vi är
ensamma också. AJA PUSS det blev ialf ett litet inlägg men jag skriver nog mer i kväll när jag då för
hoppningsvis har mer att komma med och något roligar för er att läsa.

Kommentarer
Postat av: Louise S

Jag premunera, har jag gjort skit länge nu :)

ha en fin kväll :]<3

2010-01-15 @ 20:02:24
Postat av: lina

jag läser din hela tiden , bbyy♡

2010-01-16 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0