innan skolan

hey skriver lite nu har precis gjort mig klar i badrummet och ska strax klä på mig. Natten har varit jätte jobbig för min del har sovit väldigt lite vaknade vid fyra och kunde inte sova för att jag hade så jävla ont i magen då gick upp tog en halv banan och lite vatten och sedan gick jag och lah mig jämte mamma där hjälpte det för 10 minuter kanske och på dom tio minuterna kunde jag fortfarande inte somna och så låg jag där och var rädd och stressad att jag inte skulle kunna somna på hela tiden. Sen fick jag väcka mamma och berätta det för henne så visade jag var i magenjag hade ont så frågade hon lite vad jag hade ätit sen sa hon att hon tror dte är gaser och stress så hon sa att jag hade nog fått magkattar inte roligt så gick jag upp på toa sen gick jag och lah mig på mitt rum igen och låg där ett tag med as ont i magen till slut somna jag lite och vaknade igen klockan sju och kunde inte somna om så jag satte på tv:n för jag behövde ju inte gå upp förens kvart över åtta. Och nu har jag fortfarande lite ont drack bara ett glas proviva i morse det e ganska jobbigt men jag har inte lika ont som i natt ialf och det är ju tur . Kiss//lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0