hemma nu

nu har jag precis kommit hem har inte bloggat något sedan i morse men har inte haft tid efter jag hade skrivit i morse var det bara datorn som gällde sen åkte jag och klippte mig det blev okej de tog de som krävdes ialf för när jag vaknade på mornarna så såg man verkligen att mitt hår mådde skit. Sen när jag kom hem från frisören så gick jag typ till linnea direkt så kom dannie typ 20 minuter efter jag hade kommit så började vi kolla på filmen den var lite seg på vissa ställen faktiskt men den var bra. Direkt efter filmen var slut gick vi ut med linneas hund stina vi gick till kiosken och köpte både godis och chips jag bärde stina när vi var inne i kiosken hon skadade så mycket för att hon frös så himla gullig. Sen när vi kom till baka gick jag hem igen och åt hamburgare med mamma och pappa sen gick jag tillbaka till dom och vi kollade på robbinsson och åt chips o godis sen efter det satt vi vid datorn lite och så och kollade lite lite på den nya wallandern sen kom pappa och mötte mig o nu ska jag snart gå och göra mig i ordning e faktiskt trött ska snart sova känner jag. Jag vet att det blev mycket film idag men så är det ibland haha , hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0