heldag med tjejerna!

heyhey på er! Min dag har varit sjukt rolig det säger jag bara det började med att daniella och hennes pappa kom och hämtade mig vid fem i tolv linnea och cornelia satt också med i bilen och vi hade kul hela vägen till halmstad linnea skrattade t mig hela tiden bara när jag pratade vanligt men jag är väl så ful när jag pratar så det blir kul. Sen när vi var framme gick vi in på sannarps och jag och cornelia började prata om hur man skulle säga hhaha jag ska bada för 45 kronor haha. Se gick vi in på badet och hade det sjukt kul sen åt vi middag där inne vid halv två jag tog en hamburgar tallrik med pommes sen fortsatte vi ha kul. Vi gick ut för att duscha och så vid lite över halv fyra sen kom pappa och hämtade oss fem över halv fyra så var vi hemma kvart i fem och alla åkte till cornelia där pratade vi lite och satt vid datorn sen skulle jag och linnea hem vid 6 och åt och så sen kom hon upp till mig igen vid 10 i sju kan jag tro att klockan var och så gick vi tillsammans till cornelia och åkte pulka och dt var ganska läskigt för man såg typ inget sen körde vi mörk gömme as kul lovar er jag har haft en as bra dag så tack för den ✌

Kommentarer
Postat av: cornelia

tack själv, aaaaaskul! :)<3

2010-01-08 @ 23:44:34
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0