hejhopp

Nu sitter jag och cornelia på hennes rum vi har nyss fått vara lite barnsliga och tävlat i supertux och nu sitter vi och lyssnar på musik och jag tror att cornelia redigerar en bild på picnik. Jag sitter och funderar på min blogg jag vill ju byta ut den men jag i rädd att min header kommer bli lite tråkig då och att jag kommer tröttna så jag sitter här och tänker det är jobbigt. Isånnafall om jag ska göra om min blogg vet jag precis hur jag ska göra men nu ska jag inte babbla mer om det. Jag och cornelia var ute och tog kort på bär och en buske det blev inte många bilder denna gången heller för vi frös sunder pluss att jag fick inte så många bra heller men några blev kanon. Jag ska nog lägga upp dom nu a så får det bli hahha jag har lite svårt att bestämma mig just nu så jag skriver sen hörs.
champangekork sen igår ;)


rosabär, tog idag


någon gran buske


raketerna som vi tog kort på igår :DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0