hej på er mina små rumpenissor

skriver nu ska strax lägga mig faktiskt klockan är bara åtta men jag har börjat märka att det här inte håller jag är så trött och sur här hemma för jag kommer i säng för sent och det är bara jobbigt sen känner jag mig trött också. När jag kom från träningen duschade jag direkt det gick väldigt snabbt sen kom fanny och linnea samtidigt faktiskt och fanny hade med lite grejer eller presenter hon är så snäll hon ni ser ju bilderna. Men jag har inte så mycket mer att komma med så hörs imorgon puss.

AHHHH seriös får typ damp på alvar jag sa ju att bilderna skulle vara me di detta inlägget med men fan blogg.se cpar sönder det går inte jag var på den första bilden av 3 och jag har väntat överdrivet länge nu kryssat sidan och hållt på men det är segare en bredband small skoja nej men jätte segt så bilderna får vi ta imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0