hej bild heyy

skolan idag har varit bra den var dålig i början för när vi bara hade haft två lektioner så känndes det som det var dags för mat eller något det gick väldigt segt ocjh kändes konstigt men sen rullade det på och det blev bra. Svenskan
var bäst jag var klar med allt det jag skulle göra så jag och daniella stt och pratade
kläder och vad hon skulle beställa och så och så hade vi sju minuters rast också haha. Och på matten så ringde
vårat brandlarm och alla fick gå ut så frågade vi nina om det var ett test och hon sa att det
inet skulle vara något och se fick vi reda på att det inte var något test så hoppades typ alla att det brann
och sen kom polisen och brandbilen och då trodde vi verkligen att det brann och det skulle vara i gympasalen
isånnafall sen visade sig att det var en boll som flögit på brandlarmet och skolan fick betala så vi kommer typ
inte kunna göra något kul sen.
Nu sitter jag och väntar på fanny hon skulle komma strax så hittar vi på något.
här får ni en bild också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0