gillar inte vädret alls!

äckligtär inte sugen på det här ville inte ha mer snö vill bara ha en undernbar våroch nu är det regn med så det kommer bli slask usch så tråkigt. Mysig eftermiddag jag och linnea har pluggat lite engelska och så sen fikade vi glass vanilj med cokladkross och cocacola till jag som var så sugen så det pssade bra. Imorgon ska jag nog till stan vet inte om jag orkar eller vill för det är sånt väder och jag vet inte hur jag ska ta mig ner för jag vill inte cykla då så jag får se hur jag gör. Linnea och jag började ialf titta på andra avenyn men sen kom hennes pappa och hämtade henne och så fick jag kolla klart själv men sså det är så spåännande nu så jag vet inte vad jag ska ta vägen herre jesus säger jag bara. Nu ska jag äta lite mat sen så ska jag kolla bloglovin och kanske sätta på tv:n. En kramig puss //lisa
några bilderden här bilden tog jag nyss den blev inte så bra för dte är ju kolsvart ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0