FiXa

hej linnea åkte hem nyss vi har haft dte riktigt roligt skrattat mycket HA vi är två busfrön och linnea är feg som en liten jävla sköldpadda. Skolan idag har också varit riktigt bra tyckte svenskan var riktigt rolig vi har ju börjat med filmarbete som vi ska jobba med hela vårterminen jag är med dannie cornelia bertil och någon mer det sksa bli spännande att göra film vi ska göra en komedi men bertil kommer ju såklart förstöra allt och tramsa runt. Men nu inför kvällen har jag lite och göra och mamma tjatar i köket hör inte vad hon säger ens för jag lyssnar på musik hon är störande hon vill att jag ska ta den varma chokladen hon gjort så pratar hon tyst så hör jag ej. Men ialf jag ska hinna med lite saker nu ska jag äta upp kvällsmaten rostat bröd mamma var och köpte brödrost idag för våran börja brinna en gång så detta har jag längtat efter. Sen ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag honna få in tyska glosorna i datan sen ska jag se robinsson längtar tills det börjar det är as bra har jag börjat tycka om det skit mycket och nu är det final vecka.
AJA A BIG KISS FROM LITTLE MEE

Kommentarer
Postat av: cornelia

assöt!

2010-01-28 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0