film

godmorgon på er jag vaknade för en halvtimme sen ida hade inte sovit i sin säng jämte mig i natt för hon tyckte att jag sov så skönt och jag låg på något konstigt sätt haha. Vi såg nyss klart på walandern skytten ida ville se den hon kolla på den igår när jag sov jag har redan sett den en gång innan men det var inga problem.
Igår efter vi hade sett johan palk som var jätte bra då kollade vi eller fortsatt kolla på nästa avsnitt av riverside avsnitt tio tror jag vi är på den serien är så sjukt bra alltså börja kolla på den om ni inte redan gör de. Nu tror jag at vi snart ska äta frukost för jag är ialf väldigt hungrig sen ska jag nog åka hem vid två nån gång idag kanske för jag ska bara ta det lugnt kolla på tv och lite sådant. hörs om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0