fanny..

hej på er skolan idag var normal det var kul att träffa alla och den var inte speciellt jobbigt för den delen heller så det var bara bra. Vi slutade klockan 3 och då åkt jag bil hem med linnea och hennes pappa det var skönt att slippa cykla eftersom det var så himla himla kallt och halt idag. När jag kom hem fick jag låna mammas bankomat kort för jag skulle köpa träningsklädr i stan och hon hade inga pengar ute så jag mötte daniella och cornelia i tröingebergsbacken så cyklade vi till stan och där gick vi runt och fikade och så och jag hittade världens snyggaste tröja men jag köpte den icke det får bli en annan gång. Sen kollade jag på min mobil och såg att fanny hade ringt och då ringde jag och då var det upptaget och massa skit jobbigt sen ringde hon mig och vi pratade lite och jag fick reda på att hon hade gått hem till mig och så var det bara mamma hem så efter det så gick den sötungen ner till stan efter hon pratat med mamma min och så ringde hon och sa att hon var på väg ner till stan då sen kom hon också då också gick vi och köpte mina träningskläder då och så berättade hon allt om hur det var där och vad hon gjort och så och hon verkade verkligen haft det bra och det märktes så neger som hon var och sen hade hon lämmnat ett litet paket till min mamma som hon hade haft i handbagaget för resten av bagaget hade dom inte fått för planet var konstigt aja men jag blev jätte glad för det lilla paketet nu ska jag gå hörs imon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0