duscha ☻

Jag och Fanny kom in vid tjugo över sex vi hade varit ute med cornelia daniella linnea & viktor
det var mycket mysigt och trevligt och när jag och fanny sen kom inne gjorde vi matt fanny fick pannkakor
och jag åt två varma mackor det är sjukt gott tycker jag. Nu schussade (stavning) pappa fanny hem precis och jag måste gå och duscha ta en varm dusch men jag fryser inte men det gjorde verkligen fanny när hon var här hon satt
intryckt i mitt varma element och sen låg hon inlindad i en filt asså vi har det jätte varmt mene hon frös för att hon hade frysit när hon var ute och då satt det typ i fortfarande. I morgon är det fredag och jag är väldigt sugen på helg vem är inte det lixsom och jag kanske ska köpa min tröja i helgen kanske gör det i morgn eller på lördag förmiddag
Iallanfall på lördag ska jag och linnea och fanny sova hos fanny vi är ensamma så det blir mysigt så ska vi
nog beställa lite mat och bada och så. Men nu tjatar mamma på mig att jag måste gå och duscha . LOVE //lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0