deg,deg,deg

Vaknade vi tio i morse satt på min tv och kollade lite sen ringde  linnea och frågade mig om jag ville hänga med henne till gekås och det var såklart jag ville jag ville jätte gärna men det gick inte för jag skulle vara med cornelia. Lite dumt där ja det var längesen jag var där, men linnea har redan åkt nu ändå. Jag har legat och degat denna morgonen som vanligt som dom flesta morgonarna hitils så här sa jag till mig själv igår innan jag la mig : i morgon ska jag sova till halv elva och då ska jag äta frukost direkt och sen gå upp och göra mig ordning och sen sätta mig vid datorn lite sen kanske , men det höll ju länge när jag hade pratat med linnea och ätit frukost så satte jag mig vid datorn och nu har jag inte ens klätt på mig men det ska jag se till att fixa nu eller fixa mig. Hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0