bra nej otroligt bra

hej jag är glad ska ni förstå men det tar vi sen. Jag åt mat idag vid ett ngn gång sen körde pappa mig till ida vid halv två och vi gick ut nästan precis när jag kom vi åkte pulka och busa haha det var mycket roligt jag fick lite snö innanför vantarna så tillslut ville jag gå in för det var typ 10 minus och jag menar det verkligen. Just nu sitter ida jämte mig och kollar på bikinis på datorn hon säger att hon vill beställa många annars har vi inte så många planer för ikväll vi kanske ska höra om linnea och ebba vill träffa oss en stund om dom e hos ebba. Aja nu ska jag komma till varför jag är så glad som ni ser så har cornelia fixat min blogg och det blev så bra jag bad henne överraska mig men jag sa hur jag ville ha bilderna det blev otroligt bra och jag är nöjd som satan , jag tror aldrig att jag blev så speciellt nöjd med min gammla design här på bloggen den var vanlig för vanlig och såg ut som nybörjare om ni förstår ah men den här blev toppen. Puss alla rara

Kommentarer
Postat av: Idamöller <3

hhaha våra pulkaturer va bäst :) <3

2010-01-06 @ 18:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0