2010 är här nu

hej jag vaknade typ nu jag e lite trött fortfarande kvällen igår var otroligt bra. Nu ligger jag på cornelias rum ensam för hon skulle sälja tidningar igentligen ångrar jag att inte jag följde med henne men igår när jag fråga sa hon att jag fick men att jag inte skulle vilja eftersom det är så kallt. Hon gick ju ändå upp mycket tidigare än mig så jag hade ändå inte hunnit men om vi bestämt det innan skulle jag kunnat hänga med. Nu är jag hungrig också men jag vågare inte gå upp och äta fruk0st i sånnafall får jag vänta en timme eller mer på cornelia fan också. Idag ska vi nog inte göra så mycket gå ut och ta kort kanske bara ta det lite lungt det blev ganska sent i går.

Kommentarer
Postat av: corneliia

tack din rumpa, ♥

2010-01-01 @ 12:56:55
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0