underbart

Hemma från en otrolig kväll , skratt skratt skratt. Var ner på fotbollsplanen
med linnea cornelia daniella adrian oh viktor så kom det nåra små illar som ville spela fotboll med oss
så vi körde med dom och dom var grymma ägde till och med killarna i bland, vi spelade fotboll as länge tills det
blev så mörkt så man såg inte bollen längre då gick alla hem. Imorgon väntar städning ska städa här hemma åt mamma
så får jag pengar sen ska bli riktigt rik nu ska samla i hop massor med pengar. Sen på kvällen efter träningen kommer linnea till mig och vi blir ensamma så vi hittar säkert på något svin kul. Nu ska jag göra mig iordning och fortsätta vara social mot ida på skype sen ska jag sova godnatt.

Just det var och tog några bilder i eftermidddags med tjejerna dom kan jag visa imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0