lördag

nu är det redan lördag eftersom klockan är efter tolv. Måste ta vara på dagarna som är kvar nu det är lite mer en 1 vecka kvar på sommarlovet så himla tråkigt att skolan ska börja men ändå kul att träffa alla , hatar att spendera mina dagar med att vräka mig i läxor och nu kommer betygen med usch! Annars tycker jag hösten är en rätt mysig årstid med gosiga kläder och när löven faller i fina färger och så, men nog om det.


I torsdags kväll var jag på träning sen när jag kom hem kom linnea så jag skyndade mig att duscha och äta sedan skulle vi gå upp till kiosken och köpa godis till kvällen men så hade vi inga pengar för linnea hade lagt min plånbok i adrians cykel (hon trodde det var min )haha det var rätt mörkt. Men vi sprang runt i huset och letade desperat efter enkroner och andra mynt till slut fick vi ihop 15 kroner tio minuter innan kiosken stängde så vi mötte upp cornelia på vägen så cyklade vi jätte snabbt dit men vi hann innan hon stängde. Så kvällen igår spenderades hos mig så himla kul, vid halv elva gick jag och linnea hem till linnea för cornelia skulle hem så kollade vi lite film och jag sov där. Idag har jag och linnea bara segat framför datorn och tv:n eftersom det regnat men på kvällen blev det fint så vi gick ut och träffade ida och daniella och sen kom fanny med. Nu ska jag göra mig iordning och sovaaa godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0