award!


awarden fick jag av Ida
När man får en sån här award ska man skriva 7 saker om sig själv, 
sen länka 7 andra bloggare som man då själv skickar en award till.


1. jag hatar mitt utseénde har börjat göra det riktigt mycket nu , det är ansiktet jag hatar.
2. jag älskar mat!
3. jag vill att det ska hända saker hela tiden
4. jag älskar one tree hill
5. jag har vart kär på riktigt en gång
6. jag jämför mig ofta med andra vill se ut som hon osv
7. på sommaren då mår jag riktigt bra inget hindrar mig

jag länkar: mollie , yiyi, emma, elina sen alla andra som vill göra den igen alla har ju gjort den ;).

REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av. 
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv

Kommentarer
Postat av: mollie - fotoblogg.

gumman, jag gör detta när jag börjat blogga igen ! :)kram

2010-08-25 @ 17:38:10
URL: http://molliesfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0