sängen

Ligger i sängen nu det är tillräckligt sent för att jag ska sova
i fast jag inte är jätte jätte trött. Jag kan inte koppla av för att
jag är stressad rastlös och förfäntansfull stressad vet jag inte
riktigt varför jag är eller jag tror jag vet. Tycker att jag är dålig
på att skriva långa inlägg men det säger folk att man lär sig men
skriver jag långa känns dom tråkiga och att ingen vill läsa dem.
Det är endast 5 dagar kämpiga dagar då men det är fem dagar
kvar till holiday och så jävla tcksam är jag för det man märker att
man blir tacksam för lov när det är mycket i skolan. Lite krångel
har det varit här på kvällen det kanske e därför jag är stressad men
det är nog inte jag som borde va det. Cornelia tack tack & tack.
Jag har ju tränat fotboll idag ett tag kändes det som det skulle bli
världens tråkigaste träning men sedani slutet gick det kanon. Så
det blev bra. När jag kom hem kollade jag datorn lite och sedan
hoppade jag in i duschen och fixade mig. Efter det drog jag till Linnea
vi fixade lite på hennes rum typ med gardiner och anmäl städning helt
enkelt. Jag längtar till imorgon och det är för en konstig grej jag längtar
så jag tänker inte nämna det här iallanfall dessutom är det inget speciellt.
Imorgon är det den segaste dagen på hela veckan den långa måndagen som
man får stå ut med har som tur inga prov i morgon men dem kommer på
tisdag i stället eller tyska provet. Nu ska jag sova för det behöver jag hoppas
bara jag kan somna nu också. Många pussar till dig / lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0