oj då

Hej jag har inte skrivit eller bloggat på hela dan inte bra, så
det passar väl bra med ett inlägg nu ? Jag vaknade inte lika tidigt
idag som igår det kanske är för att jag är van att gå upp tidigt för
jag lägger mig väldigt sent ändån. I morse kollade jag och pappa
runt på nätet efter en ny mobil och jag hittade en fin som passade
bra och pappa såg den och allt så det blev bra. Sedan degade jag lite
i morse tills det ringde på dörren och då stod linnea där och jag blev
jätte överraskad men hon frågade om jag ville hänga med ut en stund.
Men jag stod ju i pyjamas så då blev det fart i mig och jag gjorde mig
i ordning ganska fort hoppas jag , linnea fick vänta på mitt rum. Men sen
gick vi ut och tog lite kort i snön och så vidare sedan gick vi hem till linnea
och åt en jätte god middag efter det åkte vi till fynda för linnea skulle fixa
mycket grejer där. Jag köpte ett par skor på kullens och lite godis. Hittade
inget annat men sedan kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem till mig
för jag skulle visa skorna och lämna dem hemma sedan satt jag och linnea vid
datan en liten stund sen gick vi ut för det började SNÖA yes yes och vi sprang
hem till henne för jag hade mina grejer sen gick vi ut och busade i snön väldigt
mysigt har längtat efter snö sen sprang vi också runt och dansade och sjöng what
a feeling hahha så busiga vi är då. Sen slog vi in lite paket när vi kom in sen gick jag
hem och åt god mat nu ska jag sitta vi datan en stund innan jag slår på tv:n. P U S S
& K R A M // lisa               dagens köp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0