ny design

tja alla
digitalbilden idag blev oväntat kul
vi gjorde en digitalårsbok med massor av bilder.
Dagen var bra förutom morgonen det var fitt kallt jag lovar
har aldrig frysit så mycket i hela mitt liv slängde mig in genom
dörren när jag kom upp till skolan och frös en stund till efter det.
Men det är glömt nu för nu är jag hemma hos Daniella vi har nyss ätit
pannkakor för jag missade frukosten i morse och lunchen i skolan var rester
och as äcklig men pannkakorna var super lovar Dannie.
Vi ser på tv och har inga andra planer en så länge hahah har inte ens tatt av mig jackan än.
Jag har nästan köpt klart alla julklapparna har bara min bror kvar att köpa till,
Linnea skulle till gekås och sa att hon kanske skulle köpa julklapp till mig där längtar bara mer
till jul nu inte bara för paketen utan för allt. AH just det jag har fixat en ny design
eller cornelia har det blev riktigt bra & jag blev nöjd.
puss&kram / dinlisa

Kommentarer
Postat av: corneliia

tack sweetiiieee!<3

2009-12-02 @ 19:01:21
URL: http://corneliapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0