NU är det städat

nu är det julfint på mitt rum har satt in några tomtar men inte alla
för jag orkar inte hålla på och leta i kartongen det är så jävla många
jag har bäddat rent också. Sedan så blev jag jävligt sur nu för jag läste
på linneas blogg att hon tänkte ringa mig och fråga om jag ville hänga med
henne till fynda och det hade jag gärna velat jag var väldigt sugen på att åka
dit men sen sket hon i att ringa mig ialf och när jag läste det på hennes blogg
kastade jag mig på telefonen och ringde till henne då var det hennes mamma som
svarade och hon sa att linnea hade åkt iväg då blev jag sur. Men hon ringde väl antaligen
inte mig bara för att jag skrev att jag kanske skulle träffa cornelia men så blev det inte
för cornelia skulle åka iväg. Men hon kunde ringt ialf och hört. Nu ska jag väl inte göra
något i dag bara vara hemma eller så ringer jag någon och ser om den vill hetta på något
roligt med mig för det är ju trots allt lördag och jag vill inte sitta på mitt rum och ha tråkigt.
// lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0