känner mig glad

hej jag är på väg in i duschen nu eller strax måste ta en dusch
för vill inte vara blöt i håret i morgon har väldigt tjockt hår förstår ni ;).
Dagen spenderades med linnea den var rolig jag var hos henne för att hjälpa
henne packa till i morgon men hon satt vid datorn och jag kolla på tv men sen
gick vi hem till mig för linnea skulle låna ett par klackskor av mig till nyår hon passade
bra i dom och dom var as fina så det var bra, sen var vi också ensamma så sprang runt
och fulade oss mest linnea då när det brukar vara jag. Sen ringde linneas pappa och vi
var tvungna att gå tbx till linnea för att passa hennes syster och på vägen hem skulle
linnea tvunget springa runt och glida på snön och isen så till slut rammla hon om kull
och det var jävligt kul. Sen resten av kvällen kollade vi på ondskan inte hela men en bit
och nu har jag nyss ätit och så.


Imorgon är det ju nyår tsm med cornelia det kommer bli riktigt kul och nu när
det är nytt år ska jag ändra min blogg jag vet exakt hur den ska se ut det blir nog
någon gång efter nyår lite senare kanske det kommer bli bra hoppas jag. Ha en  fin kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0