godjul i efterhand

hej alla jag bloggade inte igår men det var inte så konstigt
för det var faktiskt julafton  och jag hann inte med riktigt
jag blev ialf väldigt nöjd med alla paketen jag fick av tomten (a.
idag sov jag till kvart i elva sen låg jag i sängen och degade sen
ringde jag linnea och hon sa att jag kunde komma till henne och
sen gick vi till mig och sen gick vi tillbaks till henne igen och nu
är jag hemma för hennes släkt skulle komma och jag måste verkligen
plocka i ordning på mitt rum för det ser ut som jag vet inte vad stökigt.
Men just nu väntar jag på att linnea ska få sin mobil tillbaks hon glömmde
den igår så när hon får den ska hon skicka massa kontakter som jag behöver.
PUSSELILUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0