en lista om året som varit

Du har fått nya kompisar. - absolut!

Du har varit i ett annat land än Sverige. - mmhm , thailand jag saknar det som fuck

Du har bowlat. - Ja det har jag gjort

Du har skolkat. -nej

Du har fått bra betyg i skolan. - Japp

Du har varit ledsen. - Det har varit en del ja

Du har varit glad. - a many times

Du har druckit alkohol. - yes i have men det är inte mycket

Du har blivit kär. -ah

Du har kännt dig sviken. - Ja

Du har kännt att ingen har sett dig. - några gånger

Du har suttit vid datorn mer än du brukar. - Haha, det kan man lungt säga.

Du har solat solarium. - nope

Du har badat i havet. - ja

Du har varit på fest. - Ja.

Du har rökt. - Nej

Du har snusat. - Nej

Du har varit sjuk. - Ja

Du har spytt mer än på fyllan. - ?

Du har bråkat med dina föräldrar. - det har jag

Avslutat ditt medlemskap på lunar. - Är inte medlem längre

Någon har sagt att du är snygg. - Ja

Bråkat med din älskling. - neh

Strulat med en främling. - Nej

Bråkat med en från samma kön. - Ja

Varit så full att du knappt minns något från den kvällen. - Nej

Gråtit för att ditt liv är misslyckat. -a

Pratat i telefon i mer än 1 timme. - vet inte säkert men det är möjligt

Kramat någon av samma kön. - Ja

Kramat någon av motsatt kön. - Japp

Köpt något till en vän. - Klart

Köpt något på ica. - JA

Gjort illa dig. - Ja, jag har skadat mig eller inte med mening då

Kommentarer
Postat av: Anonym

druckit eeehhh neär

2010-01-01 @ 23:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0