bra

hej sitter på cornelias rum med våra datorer och lyssnar på musik och kollar bloglovin och sådant just nu har vi inget att göra men det gör inget för vi kommer snart att komma på något. Vi kom precis in för en liten stund sen vi har varit ute och tagit kort det blev inte många alls men ett par blev det ialf det är kallt shit. Vi ska snart gå upp på cornelias vind och hämta en säng som jag kan sova i sen i natt. Vi har haft det gött under kvällen så jävla godmat min mage blev fan helt uppblåst haha jag har aldrig sett mat förr ? ;O. Cornelia är lit esur för det tar åratals för henne att ladda upp en bild på bloggen hon säger att hon bara kan ladda upp två bilder om dan typ. Jag kan säga att jag är godissugen som fan och detta handlar inte om något tiggande alls jag dör bara har ett behov av det just nu det skulle sitta fint. Senare kanske vi tar en omgång till med wiie sport resorts fast med cornelias gäster. hopp skutt & puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0