clinigue

Hade tänkte att göra ett sådant här inlägg för ett tag sen men det sket sig och när Ida kom med förslaget tänkte jag att jag kunde göra det vet i och för sig inte om det är såhär hon menar men jag kör la.
Det här är vad jag rengör mitt ansikte med och dessa produkter är riktigt bra. Dom är ganska dyra vet inte exakt vad dom kostar men jag tycker dom är värda det.
* den första tvättar jag bort sminket med och tvättar ansiktet , varje kväll.
* den andra är en slags skrubb för ansiktet den använder jag bara i bland ganska sällan för det är det som är meningen.
* den sista använder jag också varje kväll och smörjer in hela ansiktet med den jag tycker den är riktigt bra för min hy i allan fall , jag har ganska torr hy men den är ju anpassad för alla hudtyper.

Kommentarer
Postat av: ida

det va precis såhär jag menade :)

tack så mycket bruttan, får la ta o prova dessa grejor eftersom jag har extremt torrt ansikte.

love you <3

2011-04-29 @ 18:13:36
URL: http://idamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0