my love goes stronger

Förlåt för att jag inte blogga igår alls! Men kan ju skriva lite om igår. Efter skolan åkte jag cornelia och linnea bil hem med linneas mamma, sen mötte jag upp cornelia en kvart senare och vi bestämmde oss för att cykla ner till blomster landeet och fota. När vi var på väg in så stod vi vid våra cyklar så säger cornelia såhär : Fan jag har glömt mina nycklar och i samtidigt låser hon cyklen för hennes cykel låser man utan nycklar. Så jag och cornelia schutsa varandra hem på min cykel. Sen på kvällen så träffade vi daniella och vi typ cyklade till en tunnel och tog mer kort sen till macdonalds för cornelia ville ha cheesburgare och daniella ville ha paj. Ikväll ska jag och linnea till daniella det blir nice. Bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0