jag hatar att allt går upp och ner , men jag bryr mig om dig

Har precis lagt mig jätte mysigt i min säng och pratar på skype. Åt varma mackor innan det är så jävla gott sen blev det en glass också jag tjockar mig. Ikväll blir det fotbollsträning det har vart sol hela dan så då blir det as nice att träna ikväll. Tog dagens outfit bild innan också men min kamera dog eller laddades ur så jag hann aldrig föra över bilderna på datan. Imorgon är det äntligen helg igen tycker veckorna går snabbt nu snart sommarlov och nästa helg är det valborg.

Kommentarer
Postat av: M A R I A - mode, outfits & inspiration

Så söt du är!

sv: ja, så fin! Det är bara bra, lite stressad bara :) själv?

2010-04-22 @ 20:10:53
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: M A R I A - mode, outfits & inspiration

Sv: åh, vad kul :D sånt gör mig så glaad! Vad gör dudå?

2010-04-23 @ 20:00:15
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0