uppe & lycklig

hej eller gomorgon ;)
vaknade runt halv tio lite senare till och med i går blev det
film innan jag gick och lah mig det blev honey en väldigt bra film.
Nu ligger jag på mitt stökiga rum inte bäddat sängen på golvet ligger det
kläder på stolen med. Jag måste städa upp jagtycker det är lite kul att städa
och mysigt att plocka iordning och få det fint men just nu orkar jag inte något.
Har precis borstat tänderna och satt upp håret osv. Fotbolls träning senare är inte
så inne på det eftersom vi ska göra massa styrke träning och det är jobbigt men det
behövs ju också. Sista gången vi tränar nu sedan fortsätter vi i januari efter nyår och
så tisdagarna kommer jag og sakna lite. Innan idag gjorde jag klart min önskelista som
jag visade mamma o pappa började på den i går eftermiddag men fortsatte aldrig klart.
Kanske kan ladda upp den sen vi får se. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0