tufft

hej alla idag har jag och linnea vart barnvakter eller jag har hon
satt ju bara vid datorn dem är väldigt söta men lite busig är tjejen
som är 4 och hon ville ha fram allt så gissa om jag fick plocka i ordning
sen ?

I morgon känns det som det är julafton och jag hatar när det känns som det
är en helt annan dag en vad det igentligen är men jag hoppas det går över.
Nu har min bror kommit hem från göteborg så det är mysigt och nu när det
är jul så är det så mysigt med så mycket snö som det är det var inte igår.
Jag hörde att det hade vart inbrott en gata nedan för mig där dom hade snott
massa smycken och grejer och det är en jätte söt farbro som bor där så det
är synd om han + att det varit inbrott hos han innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0